09/09/2013 : A VENDRE : Décors

Avec mon nouveau système de décors sur la base des socles Heroscape, mes anciens décors ont beaucoup moins d'utilité. J'ai donc décidé de faire de la place, et donc je vends mes anciens décors.

J'en profite pour vous montrer ma dernière réalisation, un petit pont de bois.

Bref, si ca vous intéresse, rendez-vous sur ebay

1 commentaire:

  1. Hi!
    I frequently browse your website and I like the blog post you publish.
    I'd like to ask if you'd be open to collaboration and willing to accept original, high-value articles for your blog.
    I'm an experienced blogger who works with topics related to your niche.
    I'd love to share my articles with the readers of your blog, so if you're interested - please let me know.
    Many thanks for considering my request.
    Looking forward to hearing from you soon
    concernyz@yahoo.com

    RépondreSupprimer